סימילאק למהדרין – עכשיו בכשרות בד"ץ העדה החרדית

עפר גדנקן No Comments on סימילאק למהדרין – עכשיו בכשרות בד"ץ העדה החרדית

פורמולת המהדרין המתקדמת, שהפכה לבחירה הראשונה של 1 מתוך 3 הורים במגזר החרדי, מעתה בכשרות בד"ץ העדה החרדית

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אבוט, חברת התרופות ומוצרי הבריאות מהמובילות בעולם, הביאה בשנים האחרונות למהפכה של ממש בשוק התמ"ל החרדי עם הצלחה חסרת תקדים, עת השיקה בישראל את תמ"ל המהדרין בעל הנוסחה המדעית המתקדמת.

כעת, מודיעה החברה על מהפכה נוספת בשוק תרכובות המזון לתינוקות בישראל, עם קבלת אישור כשרות בד"ץ העדה החרדית לכלל מוצרי הסדרה "סימילאק למהדרין". מעתה פורמולת "סימילאק למהדרין" המוכרת והאהובה בכשרות הגבוהה ביותר. 

אישור זה של כשרות הבד"ץ, התקבל תחת פיקוח אדוק ועמידה בכל דרישות ותנאי הייצור של בד"ץ העדה החרדית – גורם הכשרות המוביל בעולם, לאחר תהליך שנועד להבטיח עמידה בכל דרישות המהדרין, לצד הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים של חברת אבוט בתחום ייצור מוצרי תזונה לתינוקות.

1 מתוך 3 הורים במגזר החרדי בחרו בשנים האחרונות להזין את תינוקם בסימילאק למהדרין, והביעו בסקרי שוק מקיפים שנערכו נאמנות גבוהה למותג. כמו כן, ציינו ההורים כי סימילאק למהדרין מעניק להם ביטחון והם בוחרים בו הודות להרכבו המתקדם, היותו מבוסס מחקרים ומותג בינלאומי – המיוצר ע"י חברת תרופות ומוצרי בריאות.

בנוסף, סימילאק למהדרין הפך לאחרונה לתמ"ל הראשון והיחיד בהשגחת בד"ץ העדה החרדית (חלב ישראל) הרשום בארה"ב, מתוך הכרה בצורך למותג אמין ובאיכות גבוהה עבור האוכלוסיה החרדית המתרחבת בארה"ב.

מבד"ץ העדה החרדית נמסר: "השקת סימילאק למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, הינה תוצאה של תהליך משותף ומשמעותי של אבוט והבד"ץ. מדובר בהשקעה הדדית אדירה של שני הגופים, עם רצון להגיע לאיכות הטובה ביותר, ועמידה בכל הסטנדרטים של הבד"ץ. זה לא דבר של מה בכך להגיע למוצר שעומד בכל הדרישות הקפדניות של אבוט ובד"ץ העדה החרדית, הדבר דרש מאמצים ומחויבות אדירה משני הצדדים. לאבוט ולבד"ץ היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה, אשר התחיל בסימילאק איזומיל, וממשיך עתה עם השקה זו. אנו שמחים על התוצאה ויכולתנו לספק לציבור החרדי מוצר איכותי זה."

סימילאק למהדרין: תרכובת מזון לתינוקות שיעילותה הוכחה מדעית תוך עמידה בדרישות הכשרות הגבוהים ביותר

תהליך הייצור של סימילאק למהדרין, עומד תחת השגחה צמודה וקפדנית של בד"ץ העדה החרדית. המשגיחים בודקים את כשרות הכלים והציוד ומפקחים גם על כל תהליך החליבה כדי להבטיח חלב ישראל כשר למהדרין.
חומרי הגלם הנוספים, כולם מתאימים לדרישות הגבוהות של הכשרות, ושל אבוט, ומגיעים ממקומות שונים בעולם למפעל בקוטהיל, אירלנד. שם, מתחיל תהליך יצור הפורמולה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם.
בתהליך היצור מוסיפים את כל הרכיבים הדרושים לתערובת אחידה, העוברת תהליך פסטור, אידוי וייבוש  לאבקה. לאחר הייבוש נארזת האבקה בפחיות של 900 גר' הנאטמות הרמטית. משם הן מגיעות לישראל, על מנת שיהיו זמינות לרכישה. כל זה מתבצע ללא פשרה ועפ"י הדרישות של הבד"ץ העדה החרדית.

 

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל: "זהו יום חג עבורנו ועבור משפחות המגזר החרדי. ב- 8 השנים האחרונות מאז השקנו את סימילאק למהדרין למדנו וחקרנו את צרכי המגזר החרדי, ואנו גאים לתת מענה מדויק ואופטימאלי להורים. סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית הינו היחיד המשווק בישראל ע"י חברת תרופות ומוצרי בריאות בינלאומית, ובשילוב הסטנדרט הגבוה על פיו אנו פועלים, איכות הרכיבים שלנו והמדע שעומד מאחורי מוצרינו. ההבטחה שלנו להורים מאפשרת להם להנות משקט ובטחון שהם נותנים לתינוקם את הטוב ביותר. 1 מתוך 3 הורים במגזר בוחרים בסימילאק למהדרין וזו ההוכחה הטובה ביותר לבשורה שהבאנו לאמהות ולתינוקות במגזר החרדי".

הרכב תזונתי מתקדם הנותן מענה מירבי לצרכי התינוק: סימילאק למהדרין 'להתחיל בגלל העיכול, להמשיך בגלל ההתפתחות'


אבוט מאמינה כי חלב אם הוא התזונה האופטימאלית לתינוק. כאשר מחליטים לתת תרכובת מזון לתינוקות, סימילאק למהדרין נותן מענה לצרכים של תינוקות מתפתחים, במטרה לשמור על בריאותם ולהבטיח את גדילתם.

התרכובת המתקדמת של סימילאק למהדרין מספקת רכיבים הדרושים לתינוק להתחלה טובה ובריאה לחיים, כגון: חלבון, שמנים וחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ומינרלים כגון: סידן, ברזל, אבץ וחומצה פולית. בנוסף, התערובת הייחודית של הרכיבים בסימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית, כוללת פרה-ביוטיקה ונוקלאוטידים, רכיבים הקיימים בחלב אם, שהוכחו מדעית כתומכים בהתפתחות מערכת החיסון הטבעית של התינוק.
סימילאק למהדרין נותן התחלה טובה עם הרכב שמנים ייחודי  ללא שמן דקל, המבטיח עיכול קל, הפחתת פליטות וכאבי בטן, ומגביר ספיגת סידן ומקנה צפיפות עצמות טובה יותר התורמת להתפתחות עצמות השלד. מעבר להתפתחות העצם והגדילה, סימילאק למהדרין תומך גם בהתפתחות השיכלית, בזכות הרכב שמנים הייחודי המועשר בכל השלבים בחומצות שומן LCPUFA מסוג אומגה 3 ו-6, אשר הוכחו מדעית כמסייעים להתפתחות שכלית דומה לשל תינוק יונק. ההבטחה שלנו לאמהות היא 'להתחיל בגלל העיכול, להמשיך בגלל ההתפתחות'.

רונית דוייב מנהלת מדעית אבוט יצרנית סימילאק למהדרין: "תינוקות זקוקים לרכיבים תזונתיים בהרכב ובכמויות מתאימות ומדודות, על מנת לגדול ולהתפתח בצורה אופטימלית. כהורים, חשוב לוודא שתרכובת המזון אותה מקבל התינוק תכיל רכיבי תזונה חיוניים, הנותנים מענה לצרכי הגדילה הפיזיים והמנטאליים של תינוקות. שנות הינקות הן שנים מכריעות בהתפתחות עצמות השלד ובתהליך גדילה תקין. לתזונה שמקבל התינוק בשנים אלו השפעה קריטית שתשליך על תפקודו ויכולותיו בעתיד. אנו גאים לספק יתרונות אלו לתינוק באמצעות הפרמולה הייחודית שלנו, שמעתה משווקת בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית."
 

בדיקה במאות עיניים
כל סדרת יצור של סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ עוברת מאות בדיקות שונות בטרם עזיבתה את המפעל. הבדיקות כוללות בדיקות איכות של הרכיבים ובדיקות מיקרוביולוגיות ומאוחר יותר בטרם שיווקן, נבדקות ע"י משרד הבריאות בישראל.
הבדיקה והמחקר מלווים את סימילאק עוד הרבה לפני הייצור. סימילאק מבוסס על מאות בדיקות מדענים ועם למעלה מ-90 שנות מחקר רפואי. כל זאת נעשה, על מנת להגיע למוצר אשר הינו בטוח לשימוש, מזין ומעניק לתינוקות הניזונים מפורמולה זו את ההתחלה הטובה ביותר שניתן לחיים.

 

"הורי המגזר החרדי בליבנו"

יעל רבהון מנכלי"ת אבוט ישראל מציינת "כי עם השקת המותג סימילאק למהדרין לפני מספר שנים הבאנו גישה חדשה למגזר הדוגלת ביצירת אינטרקציה ישירה עם אמהות, המאפשרת לנו להכיר אותן מקרוב ובכך לתת מענה מדויק לצרכים שלהן ושל תינוקן. ערכנו אינספור פעילויות, במטרה להגדיל את המודעות של ההורים לתזונת התינוקות כמרכיב משמעותי בהתפתחות התינוק ולהגיש מידע מקצועי ועדכני בנושא תרכובות מזון לתינוקות. אנו שמחים וגאים על הקשר המיוחד שנוצר עם ההורים והפידבקים יוצאי הדופן שמגיעים בסוף כל יוזמה או פעילות. נמשיך לעשות זאת גם עתה עם השקת סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית".

"צוות המומחים של סימילאק"- מוקד שירות לקוחות מהמובילים בישראל הפך למקור מידע חשוב עבור הורי המגזר החרדי

"צוות המומחים של סימילאק", המספק תשובות מקצועיות ומדעיות ,על ידי צוות דאטניות קליניות, הפך בשנים האחרונות לכתובת ומקור מידע מהימן עבור הורי המגזר, בכדי לתת מענה לכל שאלה הנוגעת לסימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית. למעשה, 20% מהשיחות שמגיעות למוקד סימילאק הינן מאמהות ואבות בנושאי תזונת האם בתקופת ההריון, תזונת התינוק לאחר הלידה ומידע על מוצרי סימילאק. "צוות המומחים של סימילאק" עומד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת להזנת התינוק ותזונה, בטלפון 1800-65-65-01.

סדרת סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ תהיה זמינה ברשתות השיווק באריזות 900 גר' וכוללת שלושה שלבים:

שלב 1: 0-6 חודשים

שלב 2: החל מ- 6 חודשים

שלב 3: החל מגיל שנה.



0 תגובות